ביסמוט: "מודאג מהחלטת ארה"ב לפתוח חקירה"

    אייל ראובן No Comments on ביסמוט: "מודאג מהחלטת ארה"ב לפתוח חקירה"

    הח"כ המיועד בועז ביסמוט לחכם והאוסדיטשר ב"מהדורת הבוקר": "אני לא רוצה לחשב שזה קשור לבחירות. אני מאד מאוכזב מההחלטה הזו, ארה"ב יודעת שאפשר לסמוך עלינו" | האזינו

    צילום: יונתן סינדל/פלאש90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הח"כ שיושבע היום לכנסת בועז ביסמוט לדוד חכם ומשה האוסדיטשר ב"מהדורת הבוקר": "ישראל וארה"ב הן שתי מדינות ריבוניות. ההחלטה שלהם לחקור את מותה של אבו עקאלה, לא מתאימה ומאכזבת".

    "ארה"ב היא חברה גדולה שלנו, גם הם צריכים אותנו. אני לא רוצה לחשב שזה קשור לבחירות. אני מאד מאוכזב מההחלטה הזו, ארה"ב יודעת שאפשר לסמוך עלינו" הוסיף ביסמוט.

    על חלוקת התיקים הבכירים אמר: "אמרתי בבחירות שאנחנו שואפים לשמור לעצמנו את הביטחון והאוצר. אבל יש מציאות פוליטית, יש מו"מ ויש דרישות של המפלגות, זה טבעי. המו"מ מתנהל בצורה חברית, ותהיה בסוף ממשלה הומוגנית".

    "כל אחד רוצה למקסם את הכוח שלו, וזה מובן. רק חייבים לזכור שיש לנו מדינה לנהל, ולהחליף את הממשלה הרעה הזו".

    על עליית שכר החכי"ם הצפויה אמר: "אני מאנשי נתינה, חברי כנסת עובדים בכנסת, והם לא יכולים לעבוד בשום דבר אחר. החובות של חברי הכנסת הם הרבה יותר מהזכויות שלו, אני רואה בזה את הזכות שבחובה".

    "ראש הממשלה יקבע לי איזה תפקיד לקחת. אני באתי כדי לשרת את המדינה, נכנסתי לפריימריז בליכוד ברגע האחרון, ואני מודה למי שבחר בי. הייתי שגריר במדינה לא קלה, וגם עריכת ישראל היום הייתה כשכל הברנז'ה ישבה לי על הראש".

    האזינו לריאיון:

     

     



    0 תגובות